18:07, 19 жовтня 2021 р.
Надійне джерело

Що сказав Вадим Пасічнюк

Якщо думок немає стосовно якогось розвитку,

а є думки інші, про який розвиток громади можна говорити

Що сказав Вадим Пасічнюк  , фото-1

Пасічнюк Вадим Олександрович - уродженець с. Буда Таращанського району. Свій політичний шлях розпочав з посади сільського голови с. Кислівка. У 2019 році був призначений на посаду Голови районної державної адміністрації Таращанського району. Після виборів до органів місцевого самоврядування, у жовтні 2020 року, був обраний депутатом Київської обласної ради. Ми поспілкувалися з Вадимом Олександровичем та намагалися з’ясувати, що було зроблено за рік та, що очікувати таращанцям у 2022 році:

Доброго дня Вадим Олександрович!

Доброго дня Георгій!

Після виборів до органів місцевого самоврядування, які відбулися у жовтні 2020 року, ви балотувалися тільки до обласної ради,  маючи досвід роботи сільського голови, Голови райдержадміністрації, де-факто цю посаду можна порівняти з посадою міського голови Таращанської громади, чому Ви не балотувалися на мера?

Так в певною міроюможна порівняти.Тому, що я повністю розумію, що це за посада і які за собою вона тягне наслідки.Тобто наслідки, я не маю на увазі щось негативного, а наслідки, що мені потрібно робити і які моральні хвилювання вона за собою тягне.Одне із перших питань чому я не балотувався, це моя особиста сімейна,бо у мене, більш відкриюсь добре,моє сімейне життя складається в іншому населеному пункті,скажемо так, тому я розумів, що я немогтиму морально завжди бути із жителями Таращанської громади, 24 на 7. Я вважаю це дуже важливо, ти маєш на такій посаді, ти точно маєш 24/7 бути тут і не тільки тілом і душею і розумом своїм завжди тут, а не думати про те як тобі коли куди поїхати, це дуже важливо. Другий момент, я планую своє життя, свою кар'єру, крім того, що в мене є дуже велике бажання працювати із громадою, мені подобається та робота яку я роблю, але в мене є і свої якісь особисті амбіції, плани і я іду до їх реалізації і тому було прийнято рішення, що мені нині важливіше вийти на вищий рівень для того, щоб могти робити по факту ту саму роботу певною мірою, тільки в іншому ракурсі, я все одно працюю у своїй громаді, в міру можливості допомагаю вирішувати питання, але я менше прив'язаний до конкретної локації. Я можу ширше працювати, залучати якісь більші можливості з розрахунку подальшої перспективи, кар'єрного росту чи іншого. Депутатство неоплачуване і відповідно я паралельно працевлаштувався і є депутатом.

Ну от з позиції часу який пройшов Ви можете порівняти посади сільського голови, Голова райдержадміністрації та депутата обласної ради, що складніше або щось цікавіше для вас особисто?

Найскладніше для мене було це - сільська рада, не тому, що це для мене була перша робота в цій сфері, а тому що сільська рада це коли в тебе штат в чотири людини, а потрібно бути спеціалістом у всіх сферах життєдіяльності. Якщо порівняти з адміністрацією, то в адміністрації в мене був штат якщо не помиляюсь 62 чи близько того осіб, прямого підпорядкування, у мене були спеціалісти у всіх сферах або майже у всіх сферах, а там нас чотири людини які мали все знати і вирішувати, в сільській раді потрібно було просто, даруйте, в усіх питаннях затичкою бути.

Вже зовсім скоро буде рік з моменту обрання вас депутатам Київської обласної ради, окрім  Таращанської громади інтереси яких інших громадян представляєте?

Звичайно я є депутатом від Білоцерківського району, в нас округ поділений, місто Біла Церква окремо і окремо Білоцерківський район, я відповідно є представником Білоцерківського округу Білоцерківського району до якого входить більш як 10 громад. У нас від політичної сили яка мене виставляла в кандидати, пройшло три депутати по Білоцерківському району ми з ними визначилися хто буде працювати на яких округах, щоб продуктивніше можна було вирішувати питання, бо ти не розірвешся на ці громади,це 210 тисяч населення, це не тоді коли 28000 населення ти працюєш з ним, а тут в середньому виходить 70 тис. населення і в моєму випадку пріоритет відповідно Таращанська громада,Медвинська громада,Маловільшанська громада і Ставищанська громада. Це так поділено, але якщо десь там чи люди чи керівники звертаються з інших громад, в міру можливості допомагаємо.

Знаю, що в раді ви є членом постійної комісії з питань сім’ї, молодіжної політики, фізичної культури, спорту та туризму,чому саме вона?

Я не можу сказати, якщо чесно, що саме її я обрав.Ситуація складалася як, завжди депутати хочуть бути представлені в земельних, бюджетних комісіях, на їх думку

Фінансово забезпечених.

Так. В нас працювало інше, в Київській обласній раді було прийняте рішення, що в кожній комісії не більше 9 депутатів має бути, для того, щоб це більше якось вирівняти і щоб в кожній сфері життєдіяльності в області була приділена максимальна увага, а непросто всі займаються питаннями бюджету чи капітального будівництва, відповідно по розподілу у нас міжфракційного, мені дісталася комісія з питань молоді сім'ї спорту і тому працюю там. У мене були певні переважні можливості стосовно заняття тієї чи іншої посади по комісіях, чому? Бо попередній досвід дав мені можливість повноцінно працювати, і зараз дає мені можливість повноцінно працювати в будь-який комісія, я як голова адміністрації, сільський голова брав участь у всіх сферах життєдіяльності, якщо мої колеги хтось бізнесмен, хтось, наприклад журналіст, хтось може бути керівником то у них звужене коло, а в моєму випадку будь-яку комісію можеш іти і я там можу бути корисним, бо я розбираюсь в тих чи інших питаннях. Зараз я в комісії секретарем. Так було визначено і повністю приділяю увагу цій комісія, я додатково стараюся ходити на інші комісії в міру можливості, коли в мене є на то час, навіть було таке, що коли там підіймались якісь питання додатково, я там згадував за нашу громаду, щоб не забули її включити в той чи інший перелік коли вирішувались якісь питання.

Які питання Ви підіймали на комісіях, як вони покращать життя Таращанської громади?

Ну я почну із комісії молоді спорту, зараз у нас має оновитися програма по всіх напрямках, профільні департаменти Київської обласної державної адміністрації їх готують. В цьому році закінчується більшість програм і ми маємо затвердити нові. Моєю пропозицією було, наприклад якщо це по спорту, щоб вони включили ще в перелік пункт щодо закупівлі матеріалів, обладнання, інвентарю. Бо дуже часто стикаєшся з тим, що немає елементарно матів, м'ячів, сітки, дрібних таких речей без яких в спорті не обійтися. А там  затрачено кошти на якісь великі речі, які тут, наприклад на окрузі люди не бачать, а вони там фінансуються. Це ж не настільки великі кошти, але мені хотілося б, що коли приїжджаєш,  реально міг вирішити питання коли я в цій же профільній комісії, тобто якщо реально бачу потреби, там десь, чогось, комусь не вистачає. Частину коштів невелику направити сюди, зараз очікую коли профільні департаменти опрацюють ці пропозиції, я з них спрошу за те, що включили, що не включили,буду добиватися того, щоб саме мої пропозиції були включені.Додаткова скажу якщо напрямок туризму, то мені подобається як запрацював департамент і на наступний рік хочу внести пропозиції та закласти у програму кошти на міні гранти для того, щоб можна було в Київській області розвивати туризм. Тобто можна давати певні кошти під локальні проєкти тоді вони можуть розвиватися. Бо у нас в Київській області визначення певні магніти це вже відомі напрямки вони і так там розвивається. Так їм потрібна додаткова підтримка, однозначно і потрібна систематизація цього всього щоб людина, наприклад, на будь-який ресурс зайшла якщо цікавиться цим, могла це легко знайти і зрозуміти, що, де,куди поїхати, а додатково ще потрібно розвивати те що у нас не розвивались до того, але має туристичну привабливість і я надалі буду наполягати, щоб це в наступному році було, можливо через рік, щоб ми вийшли на те, щоб фінансувалися мікро-грантові програми локальні.

Це буде доречно багато хоче, але ніяк не може!

Таким чином, а тоді це додаткові магніти в нас з'являться, туристичні, які можуть приваблювати людей. У нас же ж стосовно туризму така складна ситуація, в нас є локації туристичні,але здругої сторони вони не наскільки комплексні, великі, привабливі порівнюючи з півднем України,заходом України. Тобто нам складніше це розвивати, але це потрібно розвивати і є потенціал для того, щоб це робити!

Тут можу додати, Таращанщина має доволі цікавий рельєф та лісисту місцевість, мій знайомий, інструктор з дитячого туризму, сам ходить по місцевості та прокладає маршрути, щоб мати можливість ходити в походи, як на один день або на з ночівлею у похід і з дорослими і з дітьми. Думаю, що це буде актуально, навіть з точки зору збереження наших історичних і культурних цінностей.

Це тільки початок, тільки з минулого року запрацював департамент який може реалізовувати цю політику.Якщо стоїть питання в напрямку молоді, сім'ї то це та робота  яку не видно одразу, а вона показує себе через декілька років або вона показує себе коли ти її не робиш цю роботу і вона набагато складніша, бо не можна зразу побачити результати цієї роботи.

Скажіть, будь ласка, програми які були затверджені обласною радою щодо ремонту доріг по селах Таращанської громади, програма реконструкцію спортзалу «Ерудиту» За чиєї ініціативи чи сприяння це було зроблено?

50 на 50, у нас бюджет Київської області складається із ряду напрямків, субвенції, трансферти, власний бюджет Київської обласної ради, бюджет розвитку і стосовно, наприклад доріг це наскільки я розумію дорожня субвенція, розподіл цих коштів здійснює Київська обласна державна адміністрація, мені як депутату з округу хотілося мати можливість, бо я  безпосереднього контактую із громадами, старостинськими округами, жителями давати рекомендації стосовно більшої пріоритетності виділення коштів. В нас є нерівномірність виділення коштів якщо подивитися скільки коштів обласного бюджету різних напрямків субвенцій трансфертів надійшло по різних громадах, то є дуже великий дисбаланс. Мені хотілося б, щоб дисбаланс був вирівняний,зі своєї сторони буду прикладати і докладаю зусиль,буду доносити до Київської обласної державної адміністрації та інших структур стосовно того, щоб на Таращанську громаду більше звертали увагу, це робота не одного дня, цей перший рік становлення, коли ти тільки вперше оцінюєш свої можливості, які можна використати на благо громади, а надалі ми будемо тільки набирати оберти, тому я докладу максимальних зусиль, щоб можна було більше залучати ресурсів в громадиякі я представляю і  більше впливати на процес роботи, виділення коштів.

Останнім часом впадає в око та і мешканці мають різні думки, чи є та співпраця між Вами, як обласним депутатом та Таращанською міською радою, той зв'язок який зрушить нашу громаду з «п’єдесталу» одного з найдепресивніших регіонів?

Я є вихідцем з Таращанської громади, мені не принципово чи є відносини чи немає відносин з місцевою владою. Пропрацювавши скільки років, розумію проблематику і куди потрібно звернути основну увагу і відповідно якщо я розумію, що, де потрібно робити, продукую роботу, роблю, а вже на місці підтримують. Наприклад елементарне питання гімназія Ерудит це питання яке ще тягнеться з давніх-давен там діти бігали по асфальту на уроках фізкультури який же був зруйнований навіть не рівний, бігати по ньому в футбол така історія собі, а якщо ще пошкоджений тим більше. Знаючи про цю проблематику і ще коли був головою адміністраціями ми оплатили проєкт і я розумію що цей проєкт буде реалізований, бо на той час я вже став обласним депутатом і я розумів, що  буду лобіювати питання, виділили кошти на реалізацію цього проєкту, тому коли ми навіть уже оплачували проєкт,знав, що ці гроші не впусту, небагато немало 50тис. грн. коштував проєкт.Самі роботи на 3,8 млн з обласного бюджету, ще хочу зауважити, що ні одної копійки з Таращанського міського бюджету на це не пішло, ніякого співфінансування нічого не було, це повністю за кошти обласного бюджету і я це питання подав, пролобіював, щоб воно було затверджено в бюджеті на 21 рік і міській раді залишалося тільки підписати договір з профільним департаментом Київськоїобласної ради про те, щоб сюди виділили кошти, тому в деяких речах може співпраця необов'язкова, там є вона там немає, якщо в тебе є інформація, досвід роботи на конкретній території ти сам пропрацював там,ти можеш робити всі ці справи попри те чи я в тебе співпраця чи нема.В мене ніколи не було ніяких амбіцій, інтересів які пов'язані з районом, в мене немає там питань, що мені щось потрібно від району, єдине, що я тут роблю це стараюся і щось залучаю в  район, тому відносини з місцевою владою це коли щось потрібно, а тут робити,не більше ні менше, я питань зайвих не задаю, якщо якісь склоки, нюанси, то це буває  звичайно - це життя.Не хотів би давати оцінку діям, час покаже роботу і люди нехай свою оцінку роблять як мені, так і місцевій владі.Моє завдання, незважаючи, подобається мені чи не подобається, незважаючи нінащо і, ні на кого, максимум зусиль докласти для того, щоб забезпечити тут додаткові блага, які я можу залучити із бюджетів вищих рівнів.

Ви згадали, що знаєте які проблеми в громаді, тоді виникає питання, воно турбує всіх і за рік якось досі незрозуміло, що гальмує розвиток нашої громади або не дає розвитку нашій громаді?

Буквально минулого тижня у нас було по Білоцерківському району партійне засідання, стратегічна сесія, деставили аналогічні питання, типу там у нас була анкета, де задавали зазначте, хто заважає конкретно розвитку громади,зазначте які там три причини заважають розвитку громади, я б не міг би виділити якісь там конкретні причини.Чому саме?Я колись говорив,що можливо нашій громаді не повезло або не дали, щоб повезло.Чому?Ми знаходимося віддалено від Києва, якщо, наприклад ті громади які десь там по державних трасах, які ближче до Києва їм не потрібно шукати інвестора про якого всі говорять.Так нам тут його потрібно шукати і шукати конкурентні переваги для того, щоб зайшли інвестори.Чому говорю про інвесторів, бо бюджет, робочі місця це основа для розвитку громади.Одне діло коли,як я в той час в сільській раді сам стаєш за мотокосу і косишбур'ян замість того, щоб ти мав щось робити корисне для громади, інше те, що твої це обов'язки і ти стаєш і косиш бур’ян, час на це втрачаєш.Друге діло коли в тебе є в бюджеті кошти, як у свій час, 50 на 50 частина коштів державного бюджету частина з місцевого, ми брали людей на роботу і люди виконували певні роботи в населеному пункті, ти займався конкретно своїми справами люди отримували зарплату і в тебе постійно підтримується якийсь баланс благоустрою, в міру можливості.Сам це ти не можеш забезпечити. Важливо щоб бюджет зростав з кожним роком. В нас бюджет дозволяє тільки закривати видатки споживання і десь можливо певною мірою там дає можливість на якісь видатки розвитку робити, але коли в тебе там левова частка видатків іде на споживання ти не можеш продукувати якийсь розвиток, дуже складно, наприклад можна було б реалізовувати за рахунок бюджетних коштів якісь проєкти які б давали можливість розвиватися громаді, не просто, я не говорю зараз там зробити дорогу, зробити освітлення, я говорю, наприклад зате, щоб побудувати якийсь сучасний ЦНАП, це кошти.Також це вже якийсь розвиток, якщо він сучасний, великий ЦНАП, він також заробляє кошти коли люди приходять щось реєструвати.Наприклад можна було б, я зараз дуже часто стикаюсь, коли приходить бізнес і йому потрібна там територія якась земельна ділянка, щоб розвиватися,стає питання і депутати не голосують в силу тих чи інших причин, що там щось не підходить.Важливо щоб громади, наперед визначали ти ділянки і вони вже були проголосовані для питань промисловості і це було висвітлено, щоб тоді уже не було ніякої складової, ніяких підводних каменів для того, щоб вже бізнесу зайти, бізнес чітко розуміє, що це земля є виділена для певних потреб, умовно 100 гектарів на всю громаду є в різних площах, різних місцях, з різними цільовим призначенням.Тоді це просто, ти приходиш показує бізнес-план, заходиш і працюєш, тобі не потрібно голосування за земельну ділянку чи підключення до комунікацій, чи це щось інше, чи за якийсь інший дозвіл який потребує колегіального чи одноосібного рішення і це може бути якась маніпуляція, комусь щось подобається, комусь не подобається, тут одні говорять за те, що потрібні робочі місця і бюджет, інші говорять там, тут це не потрібно по сусідству якесь виробництво чи ще щось.Важко знайти цю золоту середину, це як у маршрутці комусь жарко, комусь холодно, треба закрити або відкрити вікно, а громади мають визначати загальні правила, один із механізмів визначити правила по земельному питанню, коли бізнес вже розуміє, землі є виділені і просто приходиш і працюєш.

Якщо про конкурентні переваги, чи є у Таращанської громади конкурентна перевага перед іншими громадами сьогодні?

Звичайно вона може бути її просто зараз немає! Ну в плані це те, що приходить із рухом, коли починається рух у напрямку розвитку, не просто розмова, а рух, тоді і з'являються ці конкурентні переваги. От, наприклад Яготинська громада, колишній Яготинський район по факту рівноцінно віддалений від Києва район, аграрний, але у свій час там певні люди започаткували бізнес молочний, аграрний, переробка і це зараз доволі не бідний район. Просто нашому випадку в нашому районі у свій час і зараз ніхто не займався питаннями бізнесу яка дає додаткову вартість. Тобто в нас переробки не має, починаючи від молочної закінчуючи більш потужними млинами, не просто для домашніх потреб. І виробництво яке в громаді  є, воно не наскільки велике, щоб можна було давати якісь значні вклади в бюджет, відповідно з податків, велику кількість робочих місць і воно ходить все по колу, немає робочих місць немає податків немає податків немає інфраструктури, люди тоді не мають бажання тут проживати, шукають краще життя там де є інфраструктура і більший вибір роботи, це коло потрібно розірвати. На якомусь етапі воно має розірватися, бо має хтось залишитися і почати сам робити і розвивати, я не можу ні звинуватити, ні підказати, це клопітка робота. Трохи відійду в сторону, я за 4 роки роботи сільській раді  весь цей час займався пошуком інвесторів, опрацюванням варіантів, що це може бути, мені не приходили не казали давайте так, я придумав, що теоретично можна на даній території робити і шукав за напрямком відповідних людей які б могли це робити, сумно, але за чотири роки якихось глобальних перемог не було в цьому напрямку, хоча кожен день цим займався, просто дуже складно почати це, враховуючи те, що не має явно виражених переваг, от всього потроху. Можливо вони є, але зараз їх просто ніхто не розуміє поки хтось не почне це робити, може зараз хтось почне це робити і всі скажуть дааа, перевага, перемога!Як кажуть найтяжче почати! І ми на цьому етапі. У нас же ж може бути переробка і аграрна і овочі, фрукти, ягоди, може бути на території і птахівництво, у нас дуже багато водних об'єктів, може переробка тієї самої риби.

Можна знайти, якщо уважно дивиться!

А бюджет сам собою не зросте,а за його рахунок робиться якраз і благоустрій якій є на території.

Так, але не дуже правильно наповнювати бюджет лише підняттям ставки податків.

Так є два варіанти, перший оптимізація бюджету, зрозуміти на скільки раціонально він використовується. Друге питання це наскільки правильно збираються податки.Коли я  працював в сільській раді, бо сільська радаце подібна робота до громади, то за час моєї роботи, якщо не помиляюся в три рази збільшився бюджет, дві причини є того це фінансова децентралізація яка допомогла плюс наша робота яку ми там проводили.Ми вишукали ті приміщення, які просто стояли і були в приватній власності, які промислові, але вони не використовували їх і вони просто захаращені стояли, а за це платиться податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, цивільний кодекс каже – власність зобов’язує. І коли ти підходиш до тих людей, почути відповідь на елементарне питання, до мене зверталися люди які хотіли взяти ту саму ферму в оренду і вирощувати там свиней, А  власники не продавали, не здавали в оренду, в них не була оформлена оренда землі під цією будівлею, відповідно не сплачувалисяорендні платежі і вони не платити податок за дане приміщення який зобов'язані були платити, ну відповідно була пророблена певна робота і частину, не скажу, що повністю Вона була завершена ця робота, але значна частина почала сплачувати такі податки, за землю ми понаходилихто не сплачує, і так потроху бюджет зріс.Але багато ініціатив не була підтримано тими ж самими депутатами, людьми.Коли проводили загальні збори, з однієї сторони говорили, що нам хотілося якийсь розвиток в селі, а за рахунок чого він має бути,тільки за рахунок податкових надходжень до бюджету? Я давав ідеї розвитку. Ну дуже часто не підтримували, далеко ходити не будемо, в селі Кислівка знаходиться садок 30 гектарів він 20 років вже чи більше просто заростає омелою, ніхто його не доглядає, знайшов інвесторів які готові були засадити його горіхами, дерева викорчовувати потроху на опалення, в нас була домовленість, що вони реєструються на нашій території, беруть на роботу наших людей, хай це не багато буде, але дві, одна, три людини це вже позитивно,і беруть участь у житті громади, але на сесії не підтримали, винесли питання на загальні збори на загальних зборах також не підтримали дане питання, відповідно я далі цим питанням не займався і, що ми бачимо що станом на сьогодні, половина так точно,приватизована окремими людьми по 2 гектари, а вона могла б приносити дохід в бюджет і давати робочі місця.

Ви зачепили питання землі, як одного з інвестиційно привабливого ресурсу. В наших реаліях це як «нельзя кстати», ви напевно знаєте, що відбувається в громаді із землею.

Так-так.

Отут хочеться зазначити, зокрема про вашу політичну партію «Слуга Народу», те що роблять окремі народні депутати, викликає обурення до вашої партії, а масло до вогню, підливають ще й місцеві депутати. Завдяки вам деякі отримали мандати і працюють здебільшого на вашому авторитеті.

Так, ми повинні виконувати спільну справу.

Але здебільшого, вони не виконують покладені на них обов’язки, хоч за вуха їх не тягнули, а вирішують свої меркантильні інтереси, не здається що від їх ставлення або бездіяльності залежить розвиток громади, і ваш рейтинг і рейтинг партії взагалі. Не будемо прізвищ називати, є депутати які багато землі за цей рік собі понабирали. На жаль є і від слуги народу, і чутки є, що ці депутати вже хочуть відмовитися від свого мандату, бо вони вже свою справу вирішили. Ви маєте виходи на обласний, центральний рівень чи є можливість їх навчити чи провчити за такі егоїстичні дії, розуміючи, що букву Закону вони дотримуються, а з моральної сторони це не дуже?

Я трішки ширше відповім. У нас всього на всю громаду 26 депутатів на 27 тисяч населення у нас 26 депутатів. Тобто там один депутат має представляти інтереси 1100 жителів громади, питання чи він їх представляє?На місцевому рівні політичні партії не працюють, приставка політична партія чи від політичної партії не працює, оце те, що ви визначили стосовно депутатів які висувалися від слуги народу, це можна закинути

Будь-якій партій, будь-якому депутату

Так, який працює в конкретній громаді.Колись були розмови, що от землею сільськогосподарського призначення розпоряджаються в Києві, геокадастр, от вони там роздають всім «на ліво на право». Передайте ці повноваження на місця, отут ми знаємо як нею розпоряджатися. От і передали от і розпоряджаються, люди які в матеріалі, знають і бачать як землею тут в громаді розпоряджаються, не можу відокремити, що тільки у нашій громаді щось таке унікальне відбувається.Люди які мене знають вони розуміють і на досвіді бачили як я ставлюся до цих питань,майже за 8 років коли я працюю у районі і у мене був доступ до того, щоб оформити землю, ці 2 гектари,я цього не робив тому, що я вважаю, що землю мають оформляти ті люди в яких є потреба її оформляти, не просто корисливий мотив, що тобі будуть оренду платити  чи ти її продаси,а тим людям яким дійсно вона потрібна.Для всіх землі не вистачить. Тому я з таким підходом і да дійсно мені сумно, що ті люди яких я рекомендував у список, знаючи мене, вони питання лобіювали свої особисті, земельні коли знали, що я до цього різку негативно відношуся.Якби ще дійсно була потреба в того чи іншого в якомуськуску землі і, бо в нього там господарство, ще щось там, я це розумію. Так закон визначає право кожного громадянина на земельну ділянку. Але якщо це чисто користуючись своїм становищем, то я це точно не підтримую і були в мене розмови з депутатами із фракції слуга народу, були розмови з депутатами з інших фракцій, була розмова з керівництвом міста і я висловив свою позицію, що я про це думаю, про рішення які прийняті на сесії, депутати підтримали, все в законній площині, але з моральної точки зору повністю не підтримую і про що я висловлювався.

Що занадто то не здраво

Ну я свої висновки зробив, я в міру можливості вплину. У нас є таке право на імперативний мандат, по можливості вплину, щоб нагорода знайшла своїх героїв. Якщо люди прийшли ми не можемо відмотати те, що було, але якщо люди прийшли чисто вирішувати якісь свої питання, то моє завдання подивитися на це і спромогтися зробити так щоб ці люди не мали можливості це робити, бо повторюся всього в нас 26 депутатів і це люди дуже важливі! Для громад які створювалися самостійно, не в примусовому порядку, депутати на сесії рвуть за свої території звідки вони представлені, за кожне село вони добиваються, за бюджети. Мені цікаво почути, хоча б один депутат добивався за те, щоб на ту чи іншу дорогу виділили кошти.

Хочу сказати, буваю на сесіях і бачу, є депутатиякі дійсно б'ються за свої села, і ми це можемо  бачити і по реакції людей на діяльність цих депутатів, але на жаль не всі.

Якщо повернутися до тих питань які ви мені задавали раніше,то знов ж таки, які пріоритети і чим займаються ті люди які свідомо пішли в цю сферу, свідомо вирішили і запевняли людей перед виборами про те, що вони будуть працювати на благо і звичайно якщо думок немає стосовно якогось розвитку, а є думки інші, про який розвиток громади можна говорити якщо цієї основи немає і якщо ще повернутися до мене чому я не пішов на мера міста, то я чітко розумів скільки в мене є моральних сил, фізичних сил зробити цю роботу. Так в мене вистачає сил, але я повторюю в мене були сімейні, інші питання які я зважив і я зрозумів, що коефіцієнт корисної дії мій тут може бути менше або,що він буде згасати, я чітко оцінив свою корисність для громади.Сумно, що ці люди,  які тоді, з одного населеного пункту по 10 кандидатів було де 300 жителів живе, що вони тоді не оцінювали свої можливості і те, що вони планують робити на тій чи іншій посаді чи будучи депутатом.Цедуже сумно і я сподіваюся, що все ж таки людьми будуть зроблені якісь висновки  стосовно тих чи інших персоналії на майбутнє і подібне, ну можна оцінити,ти ж знаєш людей в тому населеному пункті в якому ти живеш і ти можеш для себе дати оцінку тій чи іншій людині, чи зможе вона справитись з тою чи іншою роботу чи вона суспільне ставить вище особистого? І ще таке хочу сказати, що ми дивуємося тим людям які в телевізорі якщо тут на місці навіть мінімальні преференції з'явилися люди зразу за ними біжать,ті які по сусідству живуть, кум, сват, брат.

Це дійсно так на жаль! Будемо вже, мабуть завершувати, але ще питання стосовно комунікації з Вами, приймальні дні, де знаходиться приймальня, помічник?

Моя приймальня працює щосереди з 8 по 12 годину, стосовно місця розташування станом на сьогодні вона розташовується в приміщенні там де раніше розміщувались міська рада. Шевченка 7, де площа біля вічного вогню, на першому поверсі в правому крилі там є таблички можна буде знайти.Але зараз напевно буду вирішувати питання стосовно зміни місця приймальні, бо ту будівлю планують на зиму законсервувати якщо не помиляюсь, то про зміну локації тоді буду повідомляти.Стосовно приймальні, не мало людей звертаються, ми стараємося систематизувати та в міру можливості вирішувати питання які можна вирішити, в будь-якому випадку я людина відкрита, в районі мене дуже багато людей знають, багато в кого є мої контакти.

На останок, на Таращанщині як виявляється є багато талановитої  молоді, спортсменів.Молодь яка хоче розвиватися і не тільки в спорті і в інших напрямках,чи планується Вами або вашими колегами на наступний рік пролобіювати питання відкриття нового спортивного комплексу або молодіжного центру або хабу на просторах громади.

Тобто локації, яка б змогла зібрати активну молодь? Це напевно вже моя ідея фікс я сам належу до молоді і починаючи з початку своєї політичної кар'єри, так би мовити, я цим питанням в чи іншій мірі займаються або був учасником. Я такого висновку доходжу, що молодь потрібно не просто залучати, а ще й стимулювати.Якщо з'явиться розуміння яким чином можна зробити це стимулювання, щоб воно було системне, щоб там не було щось разове, от ми тебе тут записали і все. Ні це щось має бути більш матеріально, в площину, бо вони ж витрачають свій час, вони щось продукують, вони мають розуміти, що це їм дає і тільки буде це розуміння тоді можна буде починати цю роботу,бо поки це розуміння не з'явиться можна і не починати, вже скільки раз починались на різних рівнях на базі району те чи інше, починаючи від молодіжних рад,закінчуючиякимось ініціативами конкретними і вони як максимум були просто не довготривалі. Або і взагалі не стартували.

На рівні ідеї, так це проблема, мені здається що потрібно звернути особливу увагу на це, це наше майбутнє, майбутнє нашої громади, країни.

Ініціативу потрібно підтримувати, якщо у молоді є ініціатива треба обов’язково підтримувати, бо надовго її ініціативи не вистачить. Поки я не готовий дати відповідь про те яким чином вона може бути підтримана ну це питання зі свого порядку денного ніколи не знімав, знімати не планую. Тільки в мене з'являється розуміння яким чином можна буде підтримувати, обов'язково почну продукувативирішення даного питання.Додаткового для розуміння зазначу, якщо я можу зробити  прямо скажу зможу, якщо не зможу зробити - буду шукати можливості або дійсно не можу.

Щоб Ви хотіли побажати мешканцям Таращанської громади?

Мені б хотілось, щоб жителі громади пам'ятали про те, що вони є дійсним учасниками цієї громади також і кожен, я не говорю про те, що хтось комусь щось зобов'язаний робити, але навіть у маленькій якісь ініціативі, просто в тому щоб сказати про те, що ти додаткова знаєш або порадити це вже дуже велика допомога для громади.Я навіть пам'ятаю те, коли ти якусь ініціативу робив, приходять і кажуть «А чого ти мене не спитав наприклад.Я не говорю про то стовідсоткове залучення кожного мешканця у життя громади, але по можливості, щоб були більш активними в плані інформації, висловлення своїх потреб, долучення до ініціатив і тому подібне.Всі питання влада не в змозі вирішити.Це з точки зору побажань моїх.На останок я бажаю кожному жителю громади, щоб він відчув що, дійсно громада розвивається завдяки кожному, щоб наша молодь менше виїжджала, щоб був якийсь розквіт, щоб було дуже багато речей якими могли пишатися.

Кіпшидзе Георгій

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Інтерв'ю #Депутат #Тараща #Таращанська громада #обласна рада #04566
live comments feed...