Нова постанова уряду, яка дозволяє операторам блокувати спам-номери, набула чинності 2 жовтня.
Ви дізнаєтеся:
- Як поскаржитися на спам-дзвінки
- Як їх заблокувати
В Україні офіційно почали боротьбу зі спам-дзвінками. Тепер кожен українець може самостійно поскаржитися на небажані номери та допомогти їх заблокувати через свого мобільного оператора.
Про це повідомив віцепрем'єр-міністр - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. За його словами, нова постанова уряду, яка дозволяє операторам блокувати спам-номери, набула чинності 2 жовтня. Уже за перші дні дії ініціативи вдалося заблокувати тисячі номерів, які використовувалися для рекламних і шахрайських дзвінків.
Спам-дзвінками вважаються будь-які рекламні виклики, що здійснюються без згоди користувача. Зазвичай компанії використовують такі дзвінки для просування товарів і послуг, порушуючи право абонентів на особистий простір.
Як поскаржитися на спам-дзвінки:
- Vodafone - через мобільний застосунок або за номерами 111, 0 800 400 111 (в Україні) і +38 050 400 111 (у роумінгу);
- Kyivstar - через застосунок або за номерами 466, 0 800 300 466 (в Україні) і *105*466# (у роумінгу);
- Lifecell - через додаток або за номерами 5433, 0 800 20 5433 (в Україні) та +38 063 5433 111 (у роумінгу).
Михайло Федоров зазначив, що цей крок - частина масштабної програми з цифрового захисту громадян: